sehnaz3466 Nurcan_3480 kim diyor onu ya azalttığını ilk kez duyuyorum aksine yani faydası bile var ama yinede aşırısı tabiki sağlıklı olur mu bilmem günde 3 bardak yeterli bence
Emily37 Nurcan_3480 1 haftadır bende gribim.hem antibiyotik kullanıyorum hemde doktorum ıhlamur,nane limon tüket mutlaka dedi.i onları tüketiyorum hatta ben zencefilli çay yapıp içiyorum.şükür sütüm azalmadı.kim diyorsa sana yanlış söylemiş.