Çok yoğun değil zaten kurumuş kan bulaşıyor koku kızarıklık akıntı falanda yok etrafımdaki büyükler hep normal diyor ama yinede icim rahat etmedi sezeryan doğum yaptım henuz pek iyi değilim yoksa hic beklemeden giderdim doktora yinede bi doktoruna ulaşmaya çalışıcam teşekkür ederim