Mervetnl belinayinannesii ya benim doktorum bu mama için instagram maması dedi diğer bütün markaları kullan hiç farketmez ama bunu önermiyorum dedi
Linaamom belinayinannesii kısa süreliğine kullanmıştık gaza iyi geldiği için ama doktora sorduğumuzda önermiyorum demişti bize Hipp organik cambiyotik önerdi
Kayra-moms1 belinayinannesii Ben kullanıyorum doğduğundan beri. 6 aylık oldu şimdi 2 numaraya geçeceğiz. Ben memnunum bebeğim de seviyor. Başka aptamil bebelac denedim içmedi.
belinayinannesii Mervetnl neden öyle dedi acaba keçi sütünden oluyomus bide soya yağı falan içermiyor:(
Mervetnl belinayinannesii yani inanın bilmiyorum ki normalde mamaların adına takılmaz istersen karıştır ver hepsini der 😌
Mervetnl belinayinannesii yani marka önemli değil sma aptamil hepsi aynı dedi istersen bi kaşık ondan bi kaşık ondan ver dedi bende golden goat u sorduğumda o instagram maması onu önermiyorum dedi
Fehva Hipp combiotik kullanıyorduk fakat atopik cilt sorunu çıkınca mamayı değiştirmeyi önerdi doktorumuz, golden goat kullanmaya başladık. Bize bir yan etkisi olmadı ve boy, kilo gelişmesi hipp içtiği zamanlar ile aynı gidiyor.