Iyi akşamlar kızlar.
kalktığında çok kötü ağlayıp çığlık atıyor. Zor susturuyoruz..bazen 10 bazen 30dk sürüyor. 3 gecedir biberon verdiğim de olmadi şuan yine oldu .. acaba rüya mı? Anlamadım. Bunu yaşayan anneler var mı?? Çığlıkları çok kötü acı çekiyor gibi..🥺🥺😔