Ya kızlar bebeğim 3 ayını doldurmak üzere ama gündüz uykudan uyandırıp emzirmeye başlıyorum çok ağır yavaş emiyor 50 dk falan buluyo ve uykusuda hemen açılmıyo o yüzden memede öyle ve bu durum çok sıkıcı olmaya başladı neden böyle acaba sizlerin bebekleri ne durumda