NehirK10 20 günlük bebeğim son iki gündür 20 dakikada bir emzirmemi istiyor. Gündüzleri de uyumuyor, kollarımda uyuyor ve sonra onu bıraktığımda uyanıyor. Bu normal mi? Gün içinde tek yaptığım sadece emzirmek 😨😨
alintugce34 NehirK10 normal sana ıhtıyacı var tek güveni sensin bırak emsın sarılık olmaz be ınan tadını çıkar sarıl öp kokla çabuk büyüyorlar