Kızlar selam, bebeğim dünden beri öksürüyor ama böyle hasta gibi de değil keyfi yerinde, ateşi halsizliği yok mama yemiyor oda aptamil alerji maması olduğu için tadını sevmiyor 30-60 cc arası zorla yiyor yani 2 gün önce doktordaydık ciğerleri falan temiz dedi hırıltısı normal dedi düzenli burnunu temizliyorum falan filan ama bu öksürk bugün can sıkıyor. 3-4 defa öksürüyor kesiliyor. Böyle sanki tükürüğü kaçıyor boğzına da ondan öksürüyor gbi çok hafif çıtırtılı size bi sorayım dedim 🤷🏻♀️