Kızlar bebeğim 10 aylik kiz hala ne emekliyor ne yürüme hevesi ne de Bi yere tutunup kalkma var yurutecte bile yürümez kollarından tutup çok yürütemiyorum benim de dizimde sorun var desteksiz oturur döner fakat başka bisey yok ben mi yeterince ilgilenemiyorum anlamıyorum doğum yaptığımdan beri zaten Bi belimi dogrultamadim sürekli hastalıklarla uğraşıyorum biliyorum her bebek farklı ama kızımdan küçükler bile yapıyor her şeyi benimki neden böyle demekten kendimi alamıyorum olumlu düşünüyorum sürekli istediği zaman yapar diyorum beynimin Bi köşesi üzülüyor ve takıyor bu durumu