S2022 Kızlar selam bebeğimde süt alerjisi olduğu için doktor aptamil pregomin syneo yazdı raporlu ama bu mamalar tek numaramı oluyo norml mamalar gibi 1-2-3 numarası felan oluyomu? Birde bebekler seviyomu bu mamaları tadı kötü olabiliyo felan dedi😏
edabolukbasi S2022 doğumdan itibaren oluyor zaten numarası yok diğer mamalar gibi bizde kullanıyoruz oğlum içiyor evet tadı kötü içmez falan dedi ama kabul etti pekmez yada vanilya şurubu damlatırsınız içine
_serapmila_ S2022 raporlu nasıl oluyor benim kzımda da laktozintoleransı var keçi sütuözlü mama içibeliyor rapor nasıl alınıyor ücretsiz mi oluyor
Fehva Biz denedik ama benim kızım asla içmedi. Belki daha erken aylarda başlanırsa kabul edebilirler.