Arimayaa Merhaba bizim cekme karavanımız var her sene tatil yaparız ama karavanda yaşamak eve göre tabi ki çok zor. Bir de tabi karavan var karavan var. Bizim ki mesela 3 kişilik. Ama çok daha büyük karavanlar tabi daha rahattır mutlaka. Çekme karavanın bence tek avantajı istediğiniz yere bırakıp ihtiyacınız olan yere arabanızla gidip gelebilmek. Aksi takdirde karavanı toplayıp markete bile onunla gitmek zorunda kalırsınız. Ama karavanı çeken arabada önemli tabi. Küçük bir arabaysa karavanı cekmeye zorlanabilir.