irem12 Bugün aşı için sağlık ocağına götürdük tarttı ebe 3100 dedi. 500 gr almış. Ebe bşrsey demedi ama ben 1 kilo alması gerek diye duymuştum. 36+6 da erken doğdu oğlum ondan mı acaba bilemedim