biimiyomyardimet Kızım 17 aylık olmak üzere, 13 aylıkken yürümeye başladı hiç bir sorun yoktu ama son birkaç gündür sürekli parmak ucunda yürüyor ve dışarıda da içe doğru basıyor. Alışmadan nasıl önlem alabilirim bu duruma?