Kızlar bebeğim 7 haftalık oldu, ve haliyle büyüdükçe mideside daha fazla alabiliyor, fakat artık delircek gibi oluyorum bazen 😰 oğlum aşırı çok iştahlı, yani şöyle başkalarına baktığımda hiç kimse bu kadar cc içmiyor diyeyim. Oğlum 2 saatte bir acıkıyor 120 cc içtiği halde, bazende 150. Bu gece hiç doymak bilmedi mesela 2 saatte 120 içti, normalde artık geceleri biraz daha uzun uyuyabilmesi gerekmiyormu, anne sütü kolay hazmediliyor fakat hazır mamalar çok daha ağır. Şu an Aptamil kullanıyorum tekrardan yeni doğduğunda bir kaç mama değişimi yapmıştım ağır geldi gaz yaptı vs diye hipp uzun süre kullandık ama onunda doyurmadığını hissettim. 2 gündür Aptamille tekrar devam ediyorum ama durum aymı oğlum 2 saat tam dolmadan başlıyor, emzikle idare ediyorum en fazla 10 dk oda sonrası ağlama krizi napmam lazım düzene girmesi için acaba bu yaşayanınız varmı ilerleyen zamanda otururmu acaba