forbeybi Kızım 5 buçuk aylık, iki gündür meme reddi yaşıyoruz 🤦🏻♀️ Sütümü sağarak veriyorum. Var mı bu durumu yaşayan ve yaşayıp aşabilen? Önerilere ihtiyacım var :(
aygl_su1407 forbeybi suan 3 ay 20 günluk kizim 2 gundur ayni durumu yaşıyorum biberon da almiyo emzik bile almamamisti en bastan napcam bilmiyorum
Sevim07 forbeybi 3 5 aylarda oluyor bizde 5 ay 23 günlük mama da veriyorum 2 öğün gün de .. istemiyor bazen bende bekiyruk tam acikmasni yine veriorm mama öncesi
Babybaby45 forbeybi sen yine geç yaşamşsn sabırlı ol bir süre sonra kendiliğinden geçecktr sap ve kaşkla ver biberona alşmasn heptn brakır memyi bnm oğlum 2 aylıktı başladı 5. Ayda düzeldi smdi memenin tadının farkna varacaktr kısa sürede dğzelecgni düşünüyorm ben üstüne gtme ama sakin kalmaya çalş