Emir0_ Oğlum 21 aylık çok şükür ateşi yok ama burnu akıyor, hapşırma, balgamli öksürüğü var nasıl geçer şurup verdim ama o balgamlı öksürüğe ne iyi gelir bende de aynı belirtiler var acaba mevsimsel grip mi, soğuk algınlığı mı nedir 😥😥
irva Emir0_ 2 gün önce oğlumda başladı hapşurma burun tıkanıklığı sonra hafiften akma.Bugünde bana sattı hastalığını.Çok şükür öksürük yok onda da bende de.Oğlana hemen dayandım takviyelere tabi.Umarım hemen toparlar.Öksürük için kurutulmuş ayva yaprağını kaynatıp içirin o güzel kesiyor öksürüğü.
Rabia_annesi Emir0_ Evet Benimkide öyle sabah hastaneye götürüdüm akşamları da kulağıyla oynar neyse gittik bişeysi yok dedi burnunu temizleyin dedi orda serum fizyolojik ile burnunu temizlediler öksürük nasıl geçicek dedim kendi kendine dedi küçük çocuk dedi öksürük şurubu yazamam dedi balgam için bişey yazamam dedi onlara bak (burnunu temizleyenlere) dedi sende öyle yap dedi Nedense yazmak istedim Bu arada bebeğim 6,5 aylık
Catmomm Emir0_ Bu videodaki gibi temizleyib çok iyi geliyo allahın izniyle. İlk başta cesaret edemedim çok korktum ama benim bebeğim grip doğdu 17 veya 20 günlükken falan yaptım bunu küçük şırınga ile 3 ya da 5ml çekip iki burna da hızlı sıkıyodum temizleniyodu. Düzenli yapınca düzeldi çok şükür kesinlikle tavsiye ederim biraz ağlıyolar ama rahatlıyo
tuzludakota Emir0_ evet 1 haftadır burnu akıyor tıkalı arada hapşırma var hem sağlık ocağına hem de kendi doktoruna sordum soğuk algınlığı ilaç veridler o kadar ama pek de bi faydası yok hala aynı durum 😑
Catmomm ZumraEfnan ilk başta 2,3 ml alın sonra alışırsınız miktarı kendiniz daha iyi bilirsiniz duruma göe
sehpayacarpanserceparmak_ Bizde 1.5ayligiz burun hiriltisi oksuruk var doktor mevsim gecislerindendir dedi,bol bol emzirerek kendi atlatacaktir ilac veremem dedim. Ayagina gogsune baby vicks balm suruyorum ve duzenli burnunu temizliyorum yavrucanimin