Kızlar sütüm azaldıı geçen kontrolümüzde zaten kızım 100 gr az kalmıştı doktor sütünü arttırmaya çalışalım dedi bir ilaç birde beslenmeme ekleyebileceğim şeylerin listesini verdi.bebeğim 4 ay 4 günlük.Kesin arttırır dediğiniz neler var.işteyken emzirmek yerine sağıyorum 120-150 arası çıkıyor ama az.akşamüstlerii emerken ağlıyor yeteri kadar süt gelmediği için sanırım😏