canlarim_12 yani çok büyükte değil benim kızım da biz gidip giresiye 8 aylık olacak en iyisini doktorunuz söyler de siz yine de tedbirinizi alırsınız tedbir sizden takdir Allah tan öyle miydi nasıl sözdü o unuttum 🤭 enfeksiyon riskine karşı ya pis olduğu için deniz herşeyi atıyorlar içine eşim ben hamileyken bu yüzden hiç girmeme izin vermedi uzaktan uzaktan izledim geri döndüm hep ama doktorum da gir demişti hani doktora danışın ama karar yine de sizin