tekbasimabakiyorum Bebeğim 3 ay 15 günlük, akşam 9da yatar sabah 7de kalkardı. Üç gündür akşam uykuya direniyor. 12 ye kaydı uykusu, dün de gece 2de zorla uyudu. Tam oIarak ne zaman başlıyor bu atak?
Berilsmom13 tekbasimabakiyorum 3. Ayı doldurunca sanırım. Biz hiç atak yaşamadık ama genelde böyle yazıyor yaşayanlar
edafmo tekbasimabakiyorum 4e gelirken başlıyor genelde. Bizim de 3 ay 10 günlükken başladı. Meme reddi uyku reddi sürekli ağlama falan var atak dedi doktoru
Alparslanim1 tekbasimabakiyorum 3 ay 16 günlüğüz bizde ataktayız sabah 4 de kalkıyor sallamayla uykuda kalıyor gündüzleri 30-40 uyuyup kalkıyor deliricem artık
tekbasimabakiyorum edafmo meme reddi bizim bir aylıktan beri var hala geçmedi. Emzirme danışmanı vs destek aldık iki kişiden ama geçmedi. Şimdi bir de gece uykusu sorunu eklendi, gündüz uykusuna kolay geçiyor ama gece uyumamak için çıldırıyor resmen
tekbasimabakiyorum Alparslanim1 atak dönemi bu zamanda oluyor yani tmm, atak böyle geçecekse iyi o zaman herkes çok kötü şeyler anlatıyordu bununla atlatacaksak iyi 🤣
Alparslanim1 tekbasimabakiyorum valla bende çok korkuyordum herkes çok abartıyordu tamam yinede daha iyi günlerimiz vardı ama buna da şükür 🤣🤣