Merhaba arkadaşlar oğlum 15 aylık olucak 9. Aya kadar ek gıda donemımız cok güzel gecmıstı herseyın tadımını yaptık hıcbır sıkıntımız yoktu takı dıslerımız çıkana kadar dısler çıkmaya başladı bızım ıstah tamamen kapandı hıcbır şey yemıyor yedıgı tek şey yoğurtlu çorba günde 2 kere mama ıcıyor sabah uyanınca ve gece yatarken anne sutude almıyor bu aralar cok fazla Onuda 2 3 defa anca artık cok yıprandım bu süreçte her yemek saatınde bırlıkte oturuyoruz masaya aılecek ne veriyorsam ağzından çıkarıp atıyor sınırlenıyor aglıyor bı ara duzelıyor yıyor dıyorum sonra tekrar basa sarıyor tukendım artık gerçekten önerılerınıze ıhtıyacım var cok üzülüyorum bu süreçte yoğurtlu çorba yıyor sadece yulaf yıyor Onuda yoğurtla onun dışında sebze farklı çorbalar kahvaltı hıc yaptıramıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz fıkırlerınız benım ıcın cok onemlı 😔😔