Usnac1995 kubratagram benim oğlum 7 kiloydu. Ama 3760 doğdu. Doğum Kilosuna göre değişen bir şey sonuçta
ikibaloglanannesi 3 ay 17 günlük oğlum kilosu 7000 boyu 62 cm🧿 (Doğduğunda 2885 di boyu 47 idi) (Anne sütü ve mama şeklinde ilerliyoruz)
kubratagram edafmo maşallah benim oğlum 6000 idi de az mi acaba diye düşündüm ortalama bütün bebisler bu aralıklarda heralde
gamzeruzgarr kizinaasikbiranne doğum kilosu önemli, yani her ay standartlar içinde mi kilo aliyor ona bakmak lazım
gamzeruzgarr kubratagram benim oğlumda 3850 doğdu 3 aylık kontrolde 6950 Gr di. Her ay bi kiloya yakin alması lazım ortalama
Maran-21 kizinaasikbiranne nasıl yaptınız mama takviyesinde bulundunuz mu bilgi verebilir misiniz bana da rica etsem bebeğim 2bçk doğdu zayıfladı almıyor kilo 25 günlük mama da veriyorum
Lalee359 kubratagram tam 3 aylığız 5 kilo şuan 3 kilo doğduk ama bizim süt alerjimiz vardı ve enfeksiyondan yattık yeni yeni toparlıyoruz çok şükür
Sibelcans Esraerol-geldi maşallah ne veriyorsunuz benimde kızın bu kiloda doğdu ama hesabımagore 3 ayda 5 5 kilo olcak