Kızlar ben doğum yapalı 10 ay oldu ve göbek ortasında şişlik var fıtık değil karnım hiç bişekilde inmiyor emziriyorum diyet falan yapmadım çok dikkat eden biri değilim ama bu ara karnımda ağrı amaliyat yerinde hafif sızı midemde bulantı gibi tuhaf şeyler oluyor yeni gebelik falan yok dikkat ediyoruz ama bildiğin tüm kilom göbekte toplanıyor