Boncugumsun Kızlar bu atak sizde ne zaman başladı ne zaman bitti.Her gün mü sürüyor yoksa belli aralıklarla mı ?
-Eraymoms- Boncugumsun 4. Ay aşısından sonra başladı 14 gündür full devam uykuya direniş sürekli ağlama Allahtsn kendime sabir istiyorum çok zor 🤦♀️
alintugce34 Boncugumsun valla bacım her ay zorluğu var bitecek diye kendını adapte etme 6. Ayda ek gıda teleşı yemeyecek red edecek üzülcen sonra aşıları var huzursuz olcak diş çıkaracak huzursuz olcak
starwomen Boncugumsun 3.5 aylıkken başladı sonrasında da bir süre kalıcı oldu en sonunda düzeldi şükür. Her gün yeni bir atak gününe başlar gibi devam etti
Deletedmom_110 Boncugumsun 4 ay 14 günlüğüz ara ara krizimiz tutuyor neyseki az kaldı dicemmm 5. Ayda 6. Ayda illaki bişiler çıkar 🤣
Boncugumsun alintugce34 sürekli ağladıkça çaresiz kalmak yıpratıyor yeminle eski huzurlu halini unuttum nasıl vakit geçirdiğimizi unuttum
asiltobebeto Boncugumsun benim bebeğim de 3 ay 21 günlük bugün başladı sanırım. Gece neredeyse deliksiz uyuyan çocuğum saat 5 buçuk gibi uyanıp terör estirdi 🙄
Esrasss Ben turkuyle uyutuyorum kizlar birde oyle deneyin 🤦♀️bizimde erknenbasladi 3ay21 gunluguz bugun
Bbbcpr Boncugumsun 4 ay 10 günlükken başladı 5.5 aya kadar sürdü😂 ama geçiyor merak etmeyin sabredeceksiniZ
Remziyeyldz Boncugumsun bizim ortalama bir ay sürdü bir haftadır normale döndü çok şükür ne ağladım ben bu atak döneminde