Merhaba, doğum yapalı on gün oldu. 3 4 gündür geçmeyen ishalim var ve bugün iyice şiddetlendi. Hastanede sarılık radyoterapi tedavisi alıyoruz ve beni hem bebeğimin durumu hem de ishal çok zorluyor. Doktorum yalnızca reflör şase kullanabileceğimi söyledi. Önerebileceğiniz Farklı tavsiyeler var mıdır başınıza gelen ishali kesecek?