Dmt-01 gönderen kişi kaynatam. Yıllardır ayrımcılık yaptılar , kaynımlara ev alındı bize bişi yapılmadı . Aynı mahalledeyiz, kendi kafasına göre 2 aydır para yolluyor eşimin hesabına , geçen kv aradı bana ev kredisini ödüyoruz daha ne istiyorsunuz tamam işte kredi bitene kadar ödeyeceğiz dedi öyle eşitlenecekmiş . Zaten ben evin 7 senesini ödemişim 7 sene önce 3 bin lira aylık kredi ödüyorduk şimdi 2bin ödüyoruz onu söylüyor. Eşim de duyunca sinirlendi o yüzden mi bana para yolluyor diyor aramamış bile oğlunu düşünün insan hiç söylemez mi ya. Hiç eşitleniyor mu allah aşkına o yüzden engellemek istedik yollamasın kafasına göre diye