Ebruee Merhaba herkese 9.ayda rutin kan tahlili yapıldığını biliyorum bunu sağlık ocağında mi yaptırdınız yoksa hastanede mi yaptırdınız sağlık ocağı da tüm değerlere bakıyor mu yaptıranlar bilgi verebilir misiniz
Show_must_go_on Ebruee 9. Ayda aşmadılar bizden 12. Ayı bekleyelim dedi dr 12. Ayda yaptırdım ama sağlık ocağına kaç defa sorduysam alamayız biz kendi doktoruna git çok küçük dedi burası