mamas_boy bebekler annelerin duygularını hisseder ve bunu yansıtırlar. Benimde bebeğim kolik ve çok gazlı. Siz ağladığı için stres oldukça daha çok ağlar bu böyledir. Bi tek de bu konuda değil, uyuturken de mesela babada daha kolay uyuyor benim bebeğim çünkü ben stres yapıyorum saati kaçmasın aman uyusun diye ben stres yaptıkça kuduruklanıyor ama babasında tık diye uykuya dalıyor çünkü babası umursamıyor sabaha kadar sallar önemli değil onun için 😂 siz sakin kalıp, sakin davranın eğer sizin sakinliğinizi dinginliğinizi hissederse mutlaka o da sakinleşecektir