Kızlar günaydın. Bebeğim 7.5 aylık küçüklüğünden beri ara ara uykusunda ağlıyormuş gibi iç çekme gibi sesler çıkarır. Ben korkuyor diye düşünüyordum. Çünkü uyanıkken hiç nöbet tarzı bir şey yasamadık. Ama bu sabah uykusunda aynı şey oldu ve uykudan uyandırdım böyle çok ağlarsınız ağlarsınız sustuktan sonra hala kendinize engel olamayıp iç çekip durursunuz ya öyle oldu bebeğimde de. Uyandıktan sonra iç çekmeye devam etti kısa bir süre. Ben de bir şey dank etti acaba sadece uykuda geçirilen epilepsi nöbeti var mi diye baktım netten varmış. İçimi bi huzursuzluk kapladı. Küçüklüğünden beri aynı şekilde korkuyor olabilir mi yoksa bu bir möbet de ben mi fark etmiyorum? Başınıza böyle bir şey geldi mi ? Doktordan randevu aldım götüreceğim ama pazartesi gelene kadar kafayı yer dururum ben bir