Bizimkiler surunme çalışmaları yapiyorlar popo sürekli kalkıp iniyor biri gidemezse dönerek işini hallediyor fakat diğeri sürünmeye çalışıyor yapamayınca ağlıyor. Bir de benimkiler hala oturamiyorlar daha doğrusu oturmak istemiyorlar yastıkla destekledigimde hep Kayıp yatar pozisyon alıyorlar mama sandalyesi veya oturana koyduğumda da 10 dakika geçmeden agliyorlar. Biz biraz tembeliz sanirim 🤦🏼♀️