1.5 aylıkken başladım. Cidden çok kullanışlı bir şey her zaman her yere bebek arabasıyla gitmektense kanguru daha kullanışlı oluyor. Bazen evde iş yapacak oluyorum o zamanda kullanıyorum. Sizde erken başlayacaksınız içinde yenidoğan aparatının olmasına dikkat edin. Doktorlarda 2 aylıkken tavsiye ediyor kalça çıkıklığına da çok iyi geldiğini söylüyorlar YouTube dan da bakabilirsin detaylı bir şekilde.