Merhaba, kızım gece aniden uykusundan ağlayarak uyandı sanki rüya görmüş ve korkmuş gibiydi kaldırdım kucağımı aldim ama nasıl agliyor sakinleşsin diye oturma odasına götürdüm altını açtım mama verdim sakinleşti sonra yine yatırdım yatırmamla ağlaması yine başladı ağlayarak uyudu sabah yine aynı şekilde uyandı kızım 11 aylık acaba atak döneminde mi böyle bir atak hiç geçirmedik normal mi acaba bi davranışı anlayamadım belki bir yeri ağarıyordur diye dolven verdim şaşırdım artık napacağımı yanıma yatırıyorum belki korkuyordur diye ağlıyor kalkmak istiyor. Bu davranışı normal mi acaba?