Kızlar bebeğim 11 aylık normalde beşiğinde yatıyordu memlekete gitmiştik 1 ay benle yattı galiba alıştı 1 aydır geldiğimden beri bizim yatakta uyuyor beşiğine koyunca hemen anlayıp uyanıp yeri göğü tıkıyor ve artık rahatsız olmaya başladım ne ben uyuyabiliyorum ne eşim ne kendi rahat ediyor tekrar beşiğine nasıl alıştırabilirim deneyimli anneler fikir verebilir misiniz?