Dyggg1 2 buçuk aylık bebeğim var sütüm baya azaldı.Gögüslerim yumuşak.Doktor çok huysuzlandıgında mama vermemi söyledi.Fakat bebeğim mamayı içmiyor.Aç olan bebek mamayı içmez mi?Böyle bi durum yaşayan var mı?
Esrasss Bu hanfendiyle bir iletisime gecin ucretsiz cok yardimci oluyor birde cayi var bende alicam kullanan herkezde memnun sut artirdigi icin banada bi ark tavsiye etmisti