Minikkoala-53 7 aylık kızım var bir türlü su içiremiyorum kalıkla yok biberon yok pipetle bi alır gibi oldu gine yok püskürtüyor napıcam
starwomen Minikkoala-53 ben kızımın karşına geçip kendi suluğundan içiyor gibi yapıp kızıma teklif ediyordum 2-3 gün sonra kendisi alıştı su içmeye pipetli sulukla başlamıştım
Zeynosileannis Minikkoala-53 zamanla alışır diye düşünüyorum benim bebeğimde içmiyordu ek gıda arttıkça susadıklarını hissediyorlar herhalde. Bende bezine bakıyordum kokulu değilse çok zorlamıyordum doktorda öyle demişti. Şimdi 1 yaşında suyu elinde geziyor
Minikkoala-53 Her yolu denedim idrar rengi koyu olunca vermeye başladım su banada demişti doktor ama ara ara veriyordum kaşıkla ilk başta bardakla denedim alışsın diye ağzına alıyor püskürtüyor ara ara yutuyor ama