gulzeybek-88 21 günlük bebeğim usutmus emmeden sonra kusuyo ve sürekli kızarıp gernesiyor yardımcı olurmusunuz evde ne yapabilirim
Ikizoglusannesi06 gulzeybek-88 bu üşütmekten çok gazı var gibi bir durum kızarması falan ama kusması için tam olarak bişey diyemem beslenmesi fazla geliyordur mide gazı vardır rahatsız ediyordur mamayla mı besleniyor
Pinardgn-22 gulzeybek-88 benim bebeğimde 19 günluk emmeden sonra kusar bazen kendini çok sıkar kızarır ama üşütme.ihtimali hiç gelmedi aklıma çünkü sıcak ev ayaklarını da sıcak tutarım hep
Meloo41 gulzeybek-88 gaz sancısı kuzum o gaz damlası ver bize nurse harveys cok ıyı geldi eczaneden alabilirsin devlette yazıyo ama pek ise yaramıyor onlarınki karnına elını yakmıycak derecede havlu agız mendili utuleyıp koyabilirsin gaz masajı yapabilirsin