Kızlar yaklaşık bi senedir cezarette doğum kontrol hapını kullanıyorum başlarda 1 kaç gün adet gecikmesi yaşardım bu aralar çok düzensiz olmaya başladı ramazan ayında 2 kere oldum 3 mart oldum 4 5 gün bide 27 martta oldum yine 3 4 gün. En son 27 marrta oldum 1 bucuk ayı geçti regl olmadım hala ilacımı düzenli kullanıyorum. Varmı bu durumu yaşayanlar ilk defa böyle oldum. Sırtım belim çok ağrıyor karnım şiş bir gerginlik var üzerime hissediyorum. Bu durumu yaşayan varmı ? Hamilemiyim diye bi tık korkuyorum ama bel ağrısından hariç belirtim yok bi buçuk ay oldu bu zamana kadar anlardım herhalde..? Lütfen akıl verin bana…