Yasemin9 ek gıda tadımlarına kafanıza göre yemek suları ile değil buharda haşlanmış sebzeler 3 er gün deneterek başlayın. 1. Gün bir çay kaşığı kabak, 2. Gün 1 tatlı kaşığı kabak, 3. Gün 1 yemek kaşığı şeklinde. Mevsim sebzelerini bu şekilde tattırabilirsiniz havuç, kabak, patates, brokoli… Yaklaşık 2 ayınız bu şekilde tadım yapmakla geçecek. 15-2 gün sonra meyve tadımları yaptırabilirsiniz. Ortalama6,5 7 aylık olunca önce kahvaltı ile öğün eklersiniz. Örneğin sabah uyandı sizi emsin 2 saat sonra lor peyniri, üzüm özü, minik bir tam buğday ekmeğini sütünüzle ıslatıp verebilirsiniz. 2-3 saat sonra yine sizi emsin 2 saat sonrasında tadım yapacağınız sebzeyi tattırın. Akşam öğününe hemen geçmeyin 8-9 aylıkta geçersiniz. İlk 2-3 ay verdiğiniz öğünler doyumluk değil hala öncelikli beslenme anne sütü. %70 anne sütü %30 ek gıda bu bir alışma süreci. 8-9 aylık olunca çorbalara başlayabilirsiniz işte o zaman kemik suları çok işe yarıyor. Diğer yemeklere de kemik suyu koyabilirsiniz. Kahvaltınıza 7,5 ay olunca yumurta sarısını çeyrek yarım tam şeklinde yine tadımla ekleyebilirsiniz sonra sonra zaten omletler, pankekler, krepler alternatifler artıyor 9. Ay itibariyle 3 ana öğüne çıkabilirsiniz. Akşam 5 gibi meyveli yoğurtlar ile (hazır olanlar değil) ( örneğin muzu ezip yoğurtla karıştırarak) ya da sadece yoğurt ile ara öğün yapabilirsiniz. Bebeğinizin yeme durumuna göre şekilleniyor bazı süreçler kendinizi ve bebeğinizi zorlamadan acele etmeden süreci keyifle ilerletmenizi dilerim. Umarım bol iştahlı bir süreç olur.