Bebeğim 5 gündür hasta geçen hafta pazar sabahı acile gittik düşmeyen ateş, iştahsızlık, halsizlik vardı kan verdik serum bağlandı antibiyotik vs yazıldı fakat bebeğim 3 gündür ishal midesi gaz dolu ne içse çıkarıyor düzeltilmiş 14 , kronolojik 17 aylık ( 28 haftalık doğdu) pütürlü gıda da hala sorun yaşıyoruz. Yoğun reflüsü de var ve yürüyemiyor henüz, gaz sorunumuz var. Suyu da neredeyse hiç içmez mama ve yoğurt şeklinde gitmeye çalışıyoruz. Defalarca dr defalarca acile gittik bir türlü mide sorunu geçmedi bu durumu yaşayan anneler var mı? Perişan oldu yavrum 😭😭😭