Kızlar 16 aylik kızım var bağışıklığı düşük bir bebek mama yiyor bir haftadır karnım ve belim ağrıyordu reglimde 1 gün geçince dün dedim enfeksiyon testi yaptırım bir de eminim ama ne okur ne olmaz die beta yaptırdım 187 cikti pozitif bebegim daha aşırı küçük aşırı açıkçası yaopcm bilmiyorum hersey vakti geldiğinde daha güzel sevinçli oluyormjs birde bu ay grip oldum 3 kutu antibiyotik ictim