Alparslanim1 al benden de o kadar… Mutfak naynini durumda. Dört tane tabak var az önce yikayabildim🤦🏻♀️ bulaşık makinesi iki haftadır boşalacak bekliyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ yani eşim gelip yardımcı oluyor sağolsun ama o da bırak iş yapma, beraber oturalım bir şeyler yapalım diyor… Çoğu zaman dışardan söylüyoruz yemeği bile 🧸 şundan bir iki hafta öncesine kadar ne güzeldi yaaa, uyurdu bir saat, işlerimi hallederdim, kitap okurdum… Ben de uyurdum… Uykusuzluktan midem bulanmaya başladı 🤹🏻♀️