Diqudiw merhaba, aradan baya zaman geçmiş ama çocuğunuzu doktora götürmüşmüydünüz? Benim oğlumda da oluyordu bizde epilepsiden şüphelendik ve videolarını çektik hep. EEG çekildi temiz çıktı çok şükür. Oğlumun demir eksikliği anemisi varmış meğerse, ve b12’si düşüktü. Demir takviyesi almamıza rağmen 4. Aydan itibaren demiri yerlerdeydi.