Busegem emzirmeden yarım saat önce veya yarım saat sonra dedi bize doktorumuz. Süt, emilimini azaltıyormuş. Bir de kilo başı 2-2.5 damla kullan dedi. 7 kiloydu kızım o zaman 14 damla kullanıyordum. Çok kullanmak istemediğim için 2 damlayı tercih ettim😅