adeniko_26 Ben aptamilden gaz sorunuyla smaya geçtim 3 aydır kullanıyoruz çok şükür ne gaz kaldı ne kilo sorunu yaşadık. Tabiki bu mamalarda da her bebekte farklılık oluyormuş