Ataselim Anneler dün tam 1 aylık olduk. Sarılık olduğu için 2 saatte bir emziriyor ve mama veriyordum. Ama biraz azaldı sarılık yine aynı şekilde devam mı etmeliyim. Bu gece uyanamamisim 4 buçuk saat uyumusuz ikimizde. O ağlamadan vermesem mi acaba meme vs