Geçen gün post açmıştım 5 numara bez gece sızdırıyor diye çoğu kişi büyük numara almamı söyledi herkesi tek tek etiketlemem çok uzun olduğu için bilgilendirmeyi burdan yapıyorum 6 numara aldım ve okadar büyük oldu ki idrar çizgisinin rengi bile değişmemiş ama 1 saat içinde sızdırdı..goon denedim sızdırdı…molfix sipariş vermiştim onun gelmesini bekliyorum onu denicem..
Bebeğim ERKEK 1 yaşında ve gece SAAT BAŞI EMİYOR benim gibi bebeği erkek ve gece aktif emenlerden tekrar öneri alabilirmiyim bez denemeye devam edeceğim