50 günlük bebeğimi asla sırtüstü uyutamıyorum , 5 dk içersinde ellerini hareket ettirip uyanıyor. Sürekli yüz üstü de yatırmak istemiyorum . Kundak yapsam da nafile ne yapıyor ne ediyor o elleri mutlaka çıkarıyor . Hazır kundak düşünmeye başladım ama etkili olur mu emin değilim, tog denilen bir çeşit de varmış .