Arkadaşlar merhaba bebegim 18 aylik erkek dogdugu gunden beri uyku nedir unuttum artık cok cok yoruldum özel doktoruna her ay ve gerekli oldugu her an goturuyorum surekli dislerden kaynaklandigini soyleyerek bu zamana kadar geldik bi sekilde gecen artık delirmek uzereyken yine goturdum ve artık dayanilmaz bi hal aldigini soyeldim oda beden muayensini yapip kulaginda kulak nezlesi oldugunu soyledi ve antibiyotik yazdi ilk kez inat etmedim ve kullandik 1 hafta uyudugumuzu anladik bebegim bile mutlu uyanir oldu ama antibiyotigi birakali 2 3 gun olmustur yine ayni kisr donguye geri donduk doktor antibiyotik bi ise yaramaz ise uyku ilaci veys pedagog onerecegini söyledi. Aranizda benim gbi olan var mi disleri cok zor cikan neler yaptiniz sizce ne yapmaliyim ?