Elifduru11
Eğer beden kitle indeksi normalin biraz altında ve kilo almamasının altında herhangi bir patolojik sebep yatmıyor ise, bir hekime başvurduğunuzda muhtemelen önce kilo artışını sağlayacak bir destek ürün önerecektir. Nutricia vs gibi şişe mamalar var. Çocuğunuzun yaşına ve durumuna göre günde bir ya da iki kez kullanmasını isteyebilir. Hem vitamin protein mineral bakımından zengin ve enerjisi yüksek olduğu için kilo alımına yardımcı olacaktır. Bunlar ilaç değil takviyedir. Yani alırsanız çocuğunuza bunları içirirken hasta muamelesi yapmayın 🥰 ayrıca çilekli vanilyalı vs çeşitleri var tatları çok güzel.
Kilosu normal sınırlara geldiğinde de bir diyetisyen ile anlaşılıp yemek yemeye teşvik için çalışılabilir.