Kızlar selam, benim yarın randevum var ve bebeğimi bırakacak hiç kimse yok. Gideceğim yer çok ters kayınvalidemin evine o yüzden kızımı (17 aylık) ona bıraktım şimdi uyuyor. Bende sabah 11 de randevuya gidip en geç 12.30 gibi kayınvalidemde olacağım ama vicdanen çok rahatsız hissediyorum şuan kendimi 🥺 gece hiç ayrı kalmamıştık. Emiyor da . Ama ben onun yanına yatmadigim müddetçe uyanmıyor da … Böyle bişey yaşayan var mı bırakmak zorunda kaldığınız oldu mu