Öncelikle gündüz bezi çıkarıp gece asla takmadım.. Yani bişeye mutlaka tam karar verin çocuk diğer türlü afallıyor. Her 1 saatte bir uyandırıp çişe götürdüm geceleri.. Gittiğimde altına yapmışlığıda oldu ama 3. Gecede tamamen çözdük olayı. Gündüzleride 45dk-1 saatte bir sürekli sordum çişin varmı diye ilk gün çook zor geçiyor yapamıcam diyip vazgeçmeyin☺️ Uyku saatinden 1 saat öncesinde sıvı biseyler içirmedim bizim max 1 haftada bitti. Çocuğun hazır olması çok önemli. 🙏🏼