Serap- ben 5buçuk aylıkken klipsli yaptırdım ve çok memnun kaldım, sadece uyuşmanın etkisi geçince bi ağladı ondanda hemen emzririp sakinleştirmiştim sonra hiç huzursuzlugu olmadı. 3gün sonra klips çıkartılırken ağladı sonrasında 1haftada yarası iyileşti, ondan sonra 2hafta içindede şişlikleri tamamen indi tamamen iyleşmişti. Bizde tek dezavantajı zamanlamasıydı, biraz daha erken yaptırsaydık daha güzel olurdu çünkü oğlum o aralar dönmeye çalışıyordu, müdahale ettik izin vermedik sünnet durumundan dolayı, o yüzden dönmesi gecikti. Onun dışında bi sıkıntı yaşamadık hatta kaç doktor gördüyse sünneti güzel olmuş dedi. Sizinde 4ay güzel bi zaman bence, daha fazla geciktrmeden yaptırın şimdiden geçmiş olsun inşallah işinin ehli birine denk gelip başarılı bir operasyon geçirirsiniz ve çabuk iyleşirsiniz🙏🌸